20101202

回答不了的问题

'哥...'
'么野事啊'
'而家企边度喔?'
'揸跟车去Banting开会咯'
'哈?点解'
'呃,KGK嘅Agency Meeting嘛'
'嘅个Christmas Gathering礼物几钱啊?'
'20定30哈?'
'30呅嘛'
'系唔系24号企Scott度搞啊'
'系咯,佢地好似已经Book咗喔... 呃... 唔系25号咩'
'我25号屋企人有Gathering啊,旧年都系企24号嘛'
'鸟咯,我以为系企25号添'
'佢地间舖甘快搞掂咗咩'
'系咯,佢地讲个阵应该已经搞掂咗喔'
'如果呢个Party我叫埋A同B一齐黎你OK冇?'
'... ... 你决定咯,我冇意见喔.你问其他人咯.'
'哈?如果我问佢地佢地一定觉得好奇怪我甘问喔'
'... ... 甘如果你觉得OK甘埋请埋佢地两个黎咯,我OK嘅'
'唔好啦,阵间你唔出声甘就唔好啦'
'... ... 你决定啦,我都冇问题嘅,阵间因为我一个人冇请到佢地就唔好啦'
'甘如果佢地企度你会唔会唔出声先'
'... 会咯,我同佢地冇计倾'
'甘就唔要请佢地啦,我要睇到你好颠个样,哈哈哈...'
'... 你再唸下啦,我都冇问题嘅,真系嘅...'
'... 好啦,你小心揸车啦,拜拜啦'
'K 啦,拜拜'

No comments:

Post a Comment